czwartek, 3 października 2013

Nawe zasady i CANDY no dobry początek ;)

Nim ostatecznie ruszymy chciałabym w skrócie zapoznać Was
z nowymi zasadami obowiązującymi na blogu PC ;)
Wiem nudy ... ale przeczytać warto ...

Zasady wyzwań :)

1. wyzwania ukazywać się będą 2 razy w miesiącu,
na ich realizację bedziecie mieć miesiąc ...

2. na wyzwania przygotowujemy prace NOWE,
nie publikowane wcześniej, ilość zgłaszanych prac jest dowolna,
także technika jej wykonania - nie ograniczajmy się tylko do papieru :)

3. w wyzwaniach mogą brać udział wszystkie osoby, 
niezależnie od miejsca zamieszkania. Jednym słowem - 
Pomorskie Craftuje i inspiruje resztę świata! :)

4. każda praca zgłoszona na nasze wyzwanie powinna zostać podlinkowana !!!
przy okazji uczestnictwa w wyzwaniu zachęcamy Was również 
do poczęstowania się naszym banerkiem i umieszczenia go 
na swoim blogu -  nie jest to oczywiście konieczne ...

5. prace spełniające wymogi wyzwania linkujecie za pośrednictwem "żaby" 
/prosimy linkować posty z daną pracą a nie całego swojego bloga:)/

6. nagrodą dla zwycięzcy jest wyróżnienie na blogu, 
a co za tym idzie publikacja jego wygranej parcy
/na co wyrażacie zgodę automatycznie zgłaszając waszą pracę na nasze wyzwanie/
---

7. WAŻNE :) przewidujemy też sponsorowane wyzwania z nagrodami :)
Listę naszych sponsorów znajdziecie w zakładce: SPONSORZY <3

Wyzwania PC <3 

Wyzwanie PG /projektanta gościnnego/ - to nowa seria wyzwań, 
które pojawiać się będa raz w miesiącu. Dotyczyć one będą dziedziny 
scrap/craft, w której specjalizuje się nasz gość /z małymi wyjątkami;)/

Żyj kolorowo! To wyzwanie polegające na stworzeniu DOWOLNEJ pracy
zgodnej z podaną paletą kolorystyczną. Dopuszczalne są tylko kolory z palety,
oraz w małych ilościach: biały, szary i czarny.

Zainspiruj się! to wyzwanie w którym my przedstawimy Wam
jakieś zdjęcie/przedmiot/piosenkę/słowa czy inny temat,
a Wy interpretujecie to na DOWOLNY sposób.

EKO-recykling: PAPIER, SZKŁO, PLASTIK, METAL 
seria wyzwań polegająca na tchnięciu nowego/innego życia w wybrany 
przez DT przedmiot. Zostały nam jeszcze dwa wyzwania z tej serii.

- PORY ROKU /Wiosna, Lato, Jesień, Zima/ - cykl 4 wyzwań, 
związanych z porami roku /zostało nam ostatnie/. Należy wykonać DOWOLNĄ pracę 
związaną z daną porą roku ... z pasującą do niej kolorystyką /jest to określone/ 

Koordynator działań:

Konstancja8
- warsztaty, spotkania, kiermasze itp + sponsorzy
kontakt: retrodrobiazgi@gmail.com

 Ki

-  wszystko inne co dotyczy bloga PC ;) 
kontakt: pomorskie-craftuje@wp.pl
ponad to: Ki, Ivy, Lawendowo, Lil - kontakt z Projektentem Gościnnym ;) 
... Yennene i Alexandra - będą wam dostarczać dużej dawki inspiracji !!!

Serdecznie zapraszamy do współpracy i kontaktu z nami ... a także wspólnej zabawy :)
Informujcie nas co ciekawego dzieje się na pomorzu, gdzie warto być, co zobaczyć ...
piszczie co chcielibyście byśmy wam pokazali, co was interesuje, inspiruje ???
BY TWORZYĆ TO MIEJSCE POTRZEBUJEMY WAS !!!

---

A teraz coś miłego dla tych co dotrwali do końca :) Mała niespodzianka
w postaci papierów i dodatków do scrapbookingu - ktoś reflektuje ???


I obowiązkowo ... zasady naszego candy:
1. podziel się z innymi !!! na pasku bocznym swojego bloga
umieść poniższy banerek i link do tego posta.
2. zostań obserwatorem naszego bloga lub storny FB ---> klik ...
3. wyraź chęć wzięcia udziału w naszej zabawie pisząc komentarz ...
4. wróc do nas !!! koniecznie 9 listopada by poznać wyniki zabawy :D

64 komentarze:

  1. Ooo, jestem pierwsza chętna :) A do kiedy to candy, bo chyba data na banerku jest zła?

    OdpowiedzUsuń
  2. O, jestem pierwsza w kolejce :).Banerek już jest, a obserwuję od dawna. Pozdrawiam i życzę miłego dnia:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Warunki spełnione więc chętnie się zgłaszam do zabawy,
    banerek napasku bocznym http://pasjejustychy.blogspot.com/
    ps. na banerku jest błędna data ;P
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochane! jestem obserwuje, mam nadzieje,że z Wami głowa zacznie pękać, a może i zacznę craftować papierowo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ustawiam się w kolejce, chociaż banerek wprowadza lekko w błąd z datami.

    OdpowiedzUsuń
  6. link do bloga gdzie o Was napisałam( na FB już dawno lubię):
    http://elfarotesoro.blogspot.com/2013/10/candy-pomorskie-craftuje.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeczytałam wszystko od deski do deski :) Faktycznie, sporo tego
    Podobają mi się nowe zasady szczególnie te o poszerzeniu zasięgu -,,Pomorskie Craftuje,, i inspiruje resztę świata :) oraz to -nie ograniczajmy się tylko do papieru :)
    Bardzo chętnie wezmę udział w Waszej zabawie :) a banerek już świeci na moim blogu.
    Pozdrawiam
    http://mirosek.blogspot.com/
    ps.
    data z banerka odbiega od daty Waszego candy, przydałaby się mała edycja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią się zapiszę :) Ale dziwi mnie data na banerku. Jakiś błąd?

    OdpowiedzUsuń
  9. wpisuję się na listę, choć nie wiem czy w informacji o Candy nie wkradła się pomyłka w dacie :) pozdrawiam Pomorskie tym serdeczniej że chwilowo zamieszkuję na południu:) Iza-belka

    OdpowiedzUsuń
  10. A ta data na zdjęciu to chyba troszkę się pomyliła - nie powinno być 3 październik - 2 listopad?
    No i jest jeszcze projekt roczny album PC przecież :-) I już chyba wiem, skąd ta niespodziewana paczka z papierami, która do mnie dotarła - dziekuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście chęć zabawy tez wyrażam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście, że mam chęć wziąć udział w Waszych słodkościach.
    Tylko czy candy jest do 2 października czy listopada?
    http://dosiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Czyżby pierwsza? Może się uda :d
    Więc biorę udział ;)
    Banner: http://madeinmyhand.blogspot.com/
    A czy na banerze nie jest czasem zła data?;>

    OdpowiedzUsuń
  14. ja już was obserwuję od jakiegoś czasu i chętnie poznam tematy nowych wyzwań ;) zgłaszam chęć udziału w candy i pędzę dodać banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam serdecznie ;) i bardzo chętnie ustawiam się w kolejce po cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja reflektuję :)
    2 listopada są moje urodziny, więc prezent byłby jak znalazł :)
    Banerek na www.magdalenardo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie wezmę udział :).

    Pozdrawiam!
    http://przy-kominku.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj tam, obserwuję Was od dawna, więc nie może mnie tu zabraknąć w tym wyjątkowym momencie :)
    Serdeczności, Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Interesujące zmiany! Dołączę do oczekujących, warunki spełnione: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. To ja też spróbuję ,może się uda wygrać :-))) Pozdrawiam serdecznie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  21. obserwuje juz od dawna i z wielka checia zglaszam sie do cudownej zabawy. dla niescrapujacej mamy, ktora cos tam z papieru "modzi" kazdy papierek sie przyda :) moze sie tym razem uda.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Również się zapisuję! O stronie nie wiedziałam, a jestem z pomorza, aż wstyd;> Pozdrawiam,
    http://made-in-joy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. witam, ciesze się ogromnie z tego chochlika na banerku bo bardzo bym chciała zostać właścicielką tych słodkości
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Banerek w pasku bocznym, więc szybciutko staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeśli można - to też stanę w kolejce :)
    banerek w galerii https://plus.google.com/112723993743009964318/posts/YK6h5TWAhq2
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. chętnie się zapisuję :D super Candy ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. chętnie przystępuję do zabawy z psikusem , ale mnie zmylił ten banerek myślałam że przegapiłam . Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  28. Wydawało mi się, że się zapisałam, bo nawet banerek mam na blogu, a tu widzę, że mnie nie ma. Także, zapisuję się obowiązkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wiosna, lato, jesień, zima - pomorskiego nic nie zatrzyma! ^^
    Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie mogę przejść obojętnie obok takich piękności, oczywiscie ustawiam sie do kolejki a Tobie zyczę kolejnych, owocnych twórczo dni:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Biorę udział, cukieraski kuszą mnie jak każdego !
    Banerek już na blogu:http://beatka2041.blogspot.com/
    Obserwuję tutaj i na fb jako beti-art.pl :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się do zabawy i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oczywiście i ja przyłączam się do zabawy. Obserwuje od dawna, banerek na http://renikoweskarby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie. Dołączyłam do grona obserwatorów jako Anna Anna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie ustawiam się w kolejce i Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Staję w kolejce po te cudowności może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  37. nie mogę przejść obojętnie i chętnie się zapiszę na candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam
    z wielką przyjemnością też się zapisuję,
    powodzenia i życzę wam dużo pomysłów i twórczych inspiracji

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja również dołączam, fajnie że rozszerzyłyście zasięg :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo chętnie dołączam do zabawy:)
    Banerek wisi na blogu http://kabis-kartki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ustawiam się grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ustawiam się i mam nadzieję, że zobaczymy się w Sopocie! Banerek na http://craft-loving-animal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Marzę o tym zestawie :) Obserwuję Was już jakiś czas :) Banerek na blogu kulkiniesiulki.blogspot.com
    Pozdrowionka, Aga

    OdpowiedzUsuń
  44. Witam i obserwuje na fejsie.a na candy z przyjemnoscia sie zapisze.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Banerek dodany, blog zaobserwowany, więc z przyjemnością staję w kolejce po cukieraski :)

    OdpowiedzUsuń
  46. ustawiam sie i ja w kolejeczce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Oczywiście zgłaszam się. Obserwuję, a podlinkowany banerek tutaj - http://dekobzdety.blogspot.com/p/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  48. oczywiście że biorę udział taka nagroda to marzenie
    http://allthisourworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. i ja, i ja! :) Jak się będę 9.11 z Wami. Ależ się cieszę. Już dodaję banerek na blogu :))

    OdpowiedzUsuń
  50. Chętnie przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  51. I jeszcze ja wkomponuję się w kolejkę:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Z wielką nadzieją pomarzę o Waszym wspaniałym prezencie . Obserwuję od dawna - Terenia; baner na blogu http://terenias.blogspot.com/.
    Pozdrawiam cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń
  53. z mila checia reflektuje i ja :) banerek wisi na http://fioridifantasia.blogspot.it/
    polubione, skomentowane, wiec pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  54. Oczywiście, ze reflektuje!!!
    Grzechem byłoby nie skorzystać z okazji przygarnięcia takich słodkości.

    banerek wisi na blogu http://akaatowyzakatek.blogspot.com/

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. I ja także chętna :) pozdrawiam serdecznie olenkaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się do zabawy :) Banerek na www.miekkaprzestrzen.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Aleksandra Sztal
    http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  59. Obserwuje od dawna i z przyjemnością zgłaszam się do zabawy.
    http://handmade-anko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy, że jesteś z nami :) - DT PC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...