czwartek, 9 lipca 2015

Witamy nasze nowe Projektantki :)

Jakiś czas temu ogłosiłyśmy na naszym blogu wakacyjny nabór do naszego DT. Dziękujemy wszystkim, którzy przesłali do nas swoje zgłoszenia. Spośród nich wybrałyśmy dwie osoby, które zasilą nasz kreatywny skład na najbliższe dwa miesiące, a kto wie, może nawet na dłużej ;)

Powitajcie je zatem gorąco :)


Jestem Manhi, a tak na prawdę Marzena. Jestem typową pracującą kobietą, która w  wolnym czasie stale coś dłubie, przerabia, psuje i naprawia.Uwielbiam koraliki ze względu na nieograniczone możliwości tworzenia z nich różnych form i wzorów. Rękodziełem zajmuję się od kilku lat. Na początku był to druty, później próby szydełkowania,które  nie powiodły się. Porzuciłam zatem szydełko na jakiś czas, ale postanowiłam się nie poddawać i próbować szydełkowania z koralikami. I tu zaczęło iskrzyć i wychodzić.Dalej rozwijam się i stale uczę nowych technik koralikowania. Podpatruję i oglądam inne rękodzielniczki, dopytuję i próbuję wciąż nowych rzeczy. Cierpię na notoryczny brak czasu. Od ponad dwóch lat prowadzę regularnie bloga koralikimanhi.blogspot.com.Stworzyłam w trójmieście zgraną grupę" Pozytywnie zakręconych" kobietek, które lubią swoje towarzystwo i spotkania na których wzajemnie się od siebie uczymy.


Mam na imię Aneta, w sieci możecie mnie spotkać jako Szanetę. Jestem z zawodu muzykiem, a ponadto mamą dwójki wspaniałych chłopaków. Zaczęłam się zajmować scrapbookingiem i decoupagem około dwóch lat temu, trochę przez przypadek , trochę z potrzeby tworzenia i upiększania otaczających mnie przedmiotów :)..Znajduję w tym ukojenie, satysfakcję i odskocznię..Inspirują mnie blogi zaawansowanych, doświadczonych scraperek i udział w warsztatach .Lubię się rozwijać i podejmować nowe wyzwania , którym jest teraz wakacyjny udział we współtworzeniu bloga  Pomorze Craftuje :)

Serdecznie witamy Manhi i Szanetę w naszym gronie :) Mamy nadzieję, że swoją pozytywną energią i pięknymi pracami ożywią one trochę nasz blog :)

1 komentarz:

  1. Super wielkie gratulacje dziewczyny :) Miło będzie oglądać wasze prace na tym blogu :) Z niecierpliwością czekam na inspiracje które nam szykujecie :D

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy, że jesteś z nami :) - DT PC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...