piątek, 28 sierpnia 2015

DIY: organizer z puszki

Kolejna dawka czegoś z niczego! Nadchodzący czas przygotowań do roku szkolnego zawsze skłaniał mnie i skłania do dziś do porządków na biurku ;) Chciałabym pokazać dziś Wam jak w prosty sposób, bez wydawania pieniędzy, przygotować sobie ciekawe organizery-kubki na długopisy, kredki, mazaki, pędzle i inne podręczne przedmioty. Bazą będą zwykle wyrzucane przez nas... puszki!


Czego potrzebujemy?
- puszki: po konserwach, kukurydzy, rybach, owocach, kocim lub psim jedzeniu (wyparzcie dobrze ;) ) -  nadaje się każda! 
- sznurki, sznurówki, niepotrzebne resztki wstążek, mulina, kordonki, włóczka, resztki tkanin, tasiemek - wykorzystajcie twórczo resztki, jakie macie. 
- taśma dwustronna
- chwila relaksu dla siebie :)


Oczyśćmy puszkę z etykiety i naklejmy paski taśmy dwustronnej w miejscu, które chcemy ozdobić. Nie musicie zaklejać całej powierzchni, ale zróbcie to na tyle gęsto, aby nitka nie ślizgała się Wam po puszce. Początek sznurka przyklejamy do taśmy i owijamy, owijamy, owijamy. Skończmy tak, gdzie kończy się taśma dwustronna - przyklejmy do niej końcówkę sznurka. Gotowe! 


Możemy też wykorzystać materiał. Ja przycięłam swój tak, aby miał wysokość puszki i był szerszy niż jej obwód. Górę i dół podwinęłam, podszyłam. Jeden bok przykleiłam za pomocą taśmy dwustronnej, otuliłam materiałem puszkę i przyszyłam drugi bok. Tak naprawdę materiał też możecie przykleić na taśmę dwustronną, o ile jest mocna :)  


Jak Wam się podoba taki pomysł na recykling?


Ja osobiście uwielbiam surowe materiały i mam w pracowni sporo prostych, wyczyszczonych, metalowych puszek lub poowijanych grubą lnianą nicią. A zobaczcie w czym trzymam szpulki do maszyny - w puszce po szprotkach! Polecam ;)

Uściski,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękujemy, że jesteś z nami :) - DT PC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...