środa, 24 lutego 2016

Craftowe CV - Kreatywna Nuda


Witajcie w kolejnej odsłonie naszego Craftowego CV. Dzisiaj przed Wami Beaśka z Kreatywnej nudy. Jej prace prace już nie raz mogliście podziwiać w naszych comiesięcznych inspiracjach, teraz macie okazję poznać ją bliżej :)

1. W craftowym świecie znana jestem jako kreatywna nuda czasem jako Beaśka.

2. Moje prace znajdziecie na blogu  www.kreatywnanuda.blogspot.com oraz na FB www.facebook.com/Kreatywnanuda/?ref=hl   

3. W życiu codziennym jestem panią pedagog w szkole podstawowej. Mam nadzieję, że kreatywną panią pedagog :)

4. Kiedy rozpoczęłaś swoją przygodę z rękodziełem? Zawsze lubiłam prace ręczne. Szyłam, dziergałam, przerabiałam w PRL -owskich czasach, kiedy żeby fajnie wyglądać trzeba było coś zdobyć, albo przerobić :) 9 września 2010 rozpoczęłam swoja przygodę w blogowym świecie.

5. Moje ulubione dziedziny/techniki rękodzielnicze to...? Najbardziej chyba kocham pisanki malowane woskiem. Co roku wiosną znikam nad rozgrzanym woskiem na długie godziny. Bawią mnie szyte stworki z rysunków dzieci, lubię szyć i dziergać. A wyłącza mnie ze świata - glina, paluchy unurzane glinie pozwalają zapomnieć o tym co wokoło.

6. Jedna z najwcześniejszych prac, które pokazałam „światu” to torebka uszyta z marynarki i koszuli i filcowy jeżuś.
7. Craftuję, bo lubię. To mój drugi świat, który pozwala mi co rano stawić czoło zawodowemu życiu. A poza tym to co powstaje daje radość innym, a mnie satysfakcję, że się im podoba :)

8. Jak wygląda Twoja pracownia?
 
 To jest mój kawałek …piwnicy :)
9. Jeśli miałabym wymienić trzy rzeczy, bez których nie wyobrażam sobie craftowania/scrapowania/tworzenia biżuterii/szycia to byłyby to Czas, przede wszystkim potrzebuję czasu, resztę wykombinuję :)
 10. Najchętniej tworzę dla kogoś kogo znam i lubię :)
11. W swoich pracach najczęściej inspiruję się wszystkim…. snem, książką, podróżą,widokiem za oknem… no i oczywiście Internetem.
12. Moim craftowym „guru” są Rosjanki, których prace podziwiam bo są to prawdziwe dzieła sztuki.
13. Moje trzy ulubione kolory to… Wiem na pewno, że nie lubię różowego!

14. Najlepszym sposobem na brak weny jest według mnie złapanie oddechu, żeby umieć spojrzeć na sprawę z innej ,,lewej” strony. :)
 15. Moje marzenia związane z craftowaniem to mieć dużo czasu, dużo wiernych widzów moich wytworów, a tak po cichutku - mieć dużo odbiorców. Moje dzieci mówią, że powinnam zacząć zarabiać na swoim hobby. Jestem tez ciekawa różnych nowych technik.
 16. Moje trzy ulubione prace to:
Pisanki, nie mam ulubionej, ale kocham je robić i w każdą wkładam serce.   
 
 

Zabawki szyte z rysunków dzieci. Tu nie ma schematu, trzeba się nakombinować z czego i jak  odtworzyć, to co stworzyła wyobraźnia dziecka.



Więcej możecie obejrzeć TU -->> LINK1 oraz LINK2

Oraz coś z gliny – padło na domek , a właściwie domisko – lampę.
 
Kocham też malowanie na jedwabiu, dziergane maskotki - ciężko więc ograniczyć swoje wybory ;)
17. Kiedy nie craftuję lubię podróżować, czytać książki i mój ogródek. Nie cierpię kuchni i gotowania :)

18. Moje życiowe motto to... ,, szklanka do połowy pełna”.

Mam nadzieję, że każdy z Was w tym poście znajdzie coś interesującego! :) Beacie dziękujemy za to, że podzieliła się z nami swoją osobą i twórczością! Czekamy na więcej!!! :)
Pozdrawiam
http://manufakturanaskarpie.blogspot.de/



3 komentarze:

  1. Pięknie tworzysz, bardzo kreatywnie. Zabawki szyte z rysunków to genialny pomysł a ich wykonanie świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe prace, zachwycająca różnorodność

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy, że jesteś z nami :) - DT PC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...