sobota, 5 marca 2016

PKP... Małgorzata Szutko z Pracowni Niebanalnie Kreatywnej

W cyklu o Pomorskich Kobietach Przedsiębiorczych, czyli PKP gościmy tym razem kreatywną duszę z Koszalina - Małgorzatę Szutko, która stworzyła tam naprawdę wyjątkowe, twórcze miejsce - Pracownię Niebanalnie Kreatywną. Zapraszam do lektury :)


Kiedy i jak zaczęła się Twoja przygoda z rękodziełem?

O ile pamiętam, to w 2011 roku zaczęłam przygodę z filcem (moja szwagierka Dorota zaraziła mnie pasją do filcowania). Wcześniej lubiłam jedynie tworzyć prace plastyczne dla własnej przyjemności.




Zajmujesz się wieloma dziedzinami rękodzieła, ale które z nich są Tobie najbliższe?

Zdecydowanie najbliższy jest mi Powertex, ale lubię również różne formy scrapbookingu, a ostatnio zaprzyjaźniłam się z kredkami akwarelowymi.




Jak wygląda Twój warsztat pracy? Bez jakich narzędzi i materiałów nie wyobrażasz sobie tworzenia?

Moja pracownia, choć nieduża, pozwala mi na tworzenie prac w ciszy i spokoju oraz na trzymanie całego bałaganu poza domem :)
Nie wyobrażam sobie pracy bez dobrego pędzla i kombinerek :D
Ulubione medium to gesso, świetnie komponuje się z każdą pracą.




Z Twojej pasji do wszystkiego, co stworzone własnymi rękami, powstało wyjątkowe miejsce – Pracownia Niebanalnie Kreatywna. Opowiedz nam trochę o tym, jak zrodził się ten pomysł.

Gdy zaczynałam swoją przygodę z rękodziełem ,zaczęłam wyszukiwać miejsca gdzie mogłabym się podszkolić. Niestety w Koszalinie takich miejsc brakowało, większość warsztatów odbywała się w Warszawie, Poznaniu czy Łodzi, więc pomyślałam, że fajnie by było stworzyć takie miejsce i tu w Koszalinie.




Pracownia oferuje bardzo szeroką ofertę warsztatową. Do kogo są one skierowane? Czego można się nauczyć na „niebanalnych” warsztatach?

Zajęcia są skierowane zarówno dla osób początkujących jaki zaawansowanych, dla dzieci oraz dorosłych.
Pracownia jest miejscem, gdzie w świetnej atmosferze przy kawie i ciachu można rozwijać swoje pasje, nauczyć się nowych rzeczy, bądź dopiero odkryć swoje umiejętności.
Oferowane są tu przeróżne warsztaty , tj. scrapbooking, decoupage, filcowanie, rzezby Powertex, Powerprint, Stone Art, obrazy, biżuteria, szycie. Planuję powiększyć ofertę o szydełkowanie i frywolitkę.





W Pracowni odbywają się także gościnne warsztaty. Kto gościł już w Pracowni? Czyich warsztatów można spodziewać się w najbliższym czasie?

W pracowni gościłam m.in. Karolinę Stopyrę, Karolę Witczak, Mariusza Gierszewskiego, Anię  Wiśniewską oraz Gosię Salamon.
W najbliższym czasie, już 3 kwietnia, będę miała zaszczyt gościć Kasię Bogatko-Skoczypiec
oraz ponownie Karolę Witczak i Mariusza Gierszewskiego.



Prowadzenie Pracowni jest Twoją pracą, ale pozostaje też niezwykłą pasją. Jak godzisz to hobby z pracą zarobkową? Czy nadal sprawia Ci to taką samą radość, jak na początku?

Bywa różnie, nie będę ukrywała, że czasem jest ciężko, ale uwielbiam swoją pracę tak samo jak na początku :) Cieszę się gdy kursanci wracają na kolejne zajęcia, a klienci po kolejne zamówienia. Dodaje mi to skrzydeł i energii do dalszej pracy :)





A co robisz w wolnym czasie, kiedy zamykasz za sobą drzwi pracowni? Jak się relaksujesz, jak odpoczywasz w wolnych chwilach?

Ostatnio brakuje mi czasu na wypoczynek. W wolnej chwili największą radość daje mi czytanie dobrej książki w zaciszu domowym. Lubię też spacery z przyjaciółmi.
Gdy nadejdzie wiosna, wolny czas z rodziną będziemy spędzać na działce. Sadzenie, kopanie i przesadzanie - to naprawdę odpręża!


Cieszymy się bardzo, że Małgorzata zgodziła się zostać naszym Gościem i opowiedzieć trochę o sobie i niezwykłym miejscu, które stworzyła. 



Jeśli mieszkacie w Koszalinie albo w jego pobliżu lub wybieracie się w te okolice, nie możecie nie zajrzeć do Pracowni Niebanalnie Kreatywnej!

Więcej informacji o Pracowni, ofercie tego miejsca i warsztatach znajdziecie na blogu ---> klik, klik
Jeśli chcecie być na bieżąco z tym wszystkim, co dzieje się w Pracowni, polubcie jej profil na Facebooku ---> klik, klik

I koniecznie zajrzyjcie do nas za kilka dni, żeby wziąć udział w wyzwaniu przygotowanym przez Małgorzatę :)

Pozdrawiam serdecznie,

1 komentarz:

  1. Małgorzata Szutko to bardzo kreatywna osoba i jestem pełen dla niej uznania za stworzenie miejsca, gdzie odbywają się przeróżne i bardzo ciekawe warsztaty.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy, że jesteś z nami :) - DT PC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...